از خنک کالا کولر گازی و یخچال تهیه کردم حال به پشتیبانی نیاز دارم!

اگر در مورد زمان تحویل کالای خریداری شده خود سوال دارید و یا جهت هماهنگی بیشتر به شماره تلفن باربر نیازمندید، جهت دریافت این اطلاعات با کارشناسان ما در تماس باشید.
زمان ارسال بر حسب دوری محل زندگی شما از بانه و یا تهران ممکن است متغیر باشد. اما حدودا بین 1 الی نهایتا 3 طول می کشد.

به هنگام تحویل کالا چه آمادگی لازم دارم؟

تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارسال می شوند. در نتیجه هزینه را بعد از تحویل درب منزل و بررسی کامل کالا با باربر ما تسویه می کنید. بنابراین هزینه مورد نیاز را در کارت خود موجود داشته باشید تا به هنگام تحویل بتوانید در اسرع وقت از طریق انتقال کارت به کارت و یا پایا تسویه حساب کنید.

کارت گارانتی همراه با محصول من ارسال نشده است!

با توجه به این که محصولات ما از انبار های مختلفی ارسال می شوند، ممکن است گاهی اوقات انباردار کارت گارانتی را فراموش کند. در انی مواقع نیازی به نگرانی نیست. با کارشناسان ما در تماس باشید تا عکس کارت گارانتی را برایتان ارسال کنیم. هنگامی که جهت نصب با گارانتی تماس گرفتید (شماره ها در عکس ارسالی موجود است)، نصاب کارت گارانتی را همراه با خود دارد و برایتان امضا می کند.

نمی دانم چه مدلی انتخاب کنم؟

اگر نیاز به مشاوره در مورد انتخاب بهترین کولر گازی و یا یخچال برای شرایط خود را دارید، کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا تفاوت تمامی محصولات و بهترین گزینه برای شما را ارائه کنیم.