فیلتر براساس قیمت:

کولر گازی 12000

ظرفیت 12000 بی تی یو بهترین گزینه برای اتاق های کوچک است. اگر می خواهید برای یک اتاق 15 الی 35 متری یک کولر گازی دیواری تهیه کنید، 12000 بدون شک جوابگوی نیاز شماست. از جمله ویژگی های کولر گازی های این حجم، کارایی و عملکرد بسیار بهتر، نسبت به ظرفیت 9000 می باشد.

قیمت کولر گازی 12000 بانه

با توجه به اینکه فروشگاه خنک کالا در شهر مرزی بانه قرار دارد، کولر گازی 12000 و تمامی ظرفیت های دیگر را با بهترین قیمت خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. تمامی کولر گازی فروشگاه ما، دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کتبی بدون قید و شرط هستند.

قیمت کولر گازی 12000 دیجی کالا

چرا قیمت های فروشگاه ما از دیجی کالا پایین تر است؟ آیا اجناس ما غیر اصل و اجناس دیجی کالا اورجینال هستند؟ آیا دیجی کالا از محبوبیت خود سو استفاده می کند؟ و یا اینکه هزینه ها گمرکی واقعا زیاد است؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که دلیل قیمت های پایین تر فروشگاه ما، مزیت مکانی ماست. ما با توجه به قرارگیری در شهر مرزی می توانیم تمامی کولر گازی ها را با کمترین هزینه تحویل بگیریم. تمامی کولر گازی های ما با ضمانت اصالت و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می شود.

قیمت کولر گازی 12000 اینورتر

تکنولوژی اینورتر دو مزیت مهم را به همراه دارد: هم مصرف انرژی را پایین می آورد و هم کارایی کولر گازی را بالا می برد. برد اینورتر روی موتور کولر گازی نصب شده و تناوب برق ورودی را می گیرد. با اینکار باعث کاهش مصرف انرژی چشمگیری می شود.

همچنین کولر گازی اینورتر بعد از تنظیم دمای اتاق خاموش نمی شود. بلکه دور موتور را تا حد ممکن کاهش می دهد. با اینکار در صورت تغییر دمای اتاق حسگر های کولر گازی فعال شده و دور موتور به صورت اتوماتیک بالا می رود. در نتیجه لازم نیست هر بار به صورت دستی کولر را روشن نمایید.