فیلتر براساس قیمت:

کولر گازی 30000

کولر گازی 30000 بی تی یو با قدرت پرتاب باد بالای خود می تواند وظیفه سرمایش و گرمایش اتاق های 90 الی 120 متری را بر عهده بگیرد. اگر می خواهید یک پذیرایی و چند اتاق را با همدیگر خنک کنید و یا اینکه اتاق ها و یا سالن ها و راهرو های بسیار بزرگ دارید، کولر گازی دیواری 30000 بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین کولر گازی 30000

با توجه به تنوع سیستم های تهویه مطبوع در ظرفیت 30000، ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین و کارآمد ترین مدل کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نام بردن از یک مدل مشخص کاری بسیار دشوار است. زیرا نیاز مشتریان مختلف با همدیگر فرق می کند.

به صورت کلی در مدل بدون اینورتر می توان گفت که کولر گازی 30000 جنرال برلین و در مدل های اینورتر کولر گازی 30000 گری اینورتر توسط فروشگاه خنک کالا پیشنهاد می شود. همچنین کولر گازی 30000 جنرال گلد پیستونی برای مناطق بسیار گرم، بهترین عملکرد را دارد.

قیمت کولر گازی 30000 دیجی کالا

چرا قیمت های فروشگاه ما پایین تر از دیجی کالاست؟ آیا اجناس ما اصلی نیستند؟ آیا ما گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه نمی دهیم؟

در پاسخ به سوالات مطرح شده باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که تمامی کولر گازی های فروشگاه ما همراه با ضمانت اصالت کتبی بی قید و شرط و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شوند. تنها دلیل قیمت پایین تر ما، طمع کمتر، قناعت بیشتر و قرار و بدور بودن از هزینه های گمرکی است.

قیمت کولر گازی 30000 ایران رادیاتور

و اما کولر گازی های تولید داخل در چه حالند؟ آیا می توانند با برند های چینی، تایلندی و اروپایی رقابت کنند؟ در اینصورت چرا کولر گازی های ما اینقدر خواهان دارد؟

با وجود اینکه کولر گازی های تولید داخل، پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع داشته اند، اما هنوز هم از نظر پرتاب باد، عملکرد موتور، مصرف انرژی، قابلیت ها و تکنولوژی های جدید و… در حد کولر گازی های خارجی نیستند.

قیمت کولر گازی گری 30000 موتور بزرگ

منظورمان از موتور بزرگ چیست؟ چرا موتور کولر گازی های یک ظرفیت مشخص، وزن های متفاوتی دارند؟ دلیل این امر، تفاوت در کلاس آب و هوایی و همچنین نوع کمپرسور کولر گازی می باشد. جهت دریافت اطلاعات در این زمینه می توانید مقاله های مربوطه را مطالعه فرمایید.

کولر گازی 60000 دیجی کالا

اگر به دنبال کولر گازی های بزرگ تر و قوی تر هستید کولر گازی 36000 می تواند برای شما مناسب باشد. اگر از این ظرفیت نیز بزرگ تر نیاز دارید، دیگر باید سراغ کولر گازی ایستاده بروید. ظرفیت 6000 در میان کولر گازی های ایستاده ممکن است برای شما مناسب باشد.

قیمت کولر گازی 18000

اگر به دنبال کولر گازی هایی با ظرفیت پایین تر برای اتاق های کوچک تر هستید، از دسته های کولر گازی 24000 و کولر گازی 18000 بی تی یو دیدن فرمایید.