کولر گازی 12000 جنرال شکار اینورتر
شناسه محصول: 3792

جنرال شکار اینورتر 12 هزار کنترل آمپر

کولر گازی 12000 جنرال شکار اینورتر یک محصول فوق العاده با عملکرد دوگانه است، که می توانید برای خنک سازی خانه خود در فصل گرما و گرم کردن آن در فصل سرما استفاده کنید. این کولر با کارایی بالا و قدرتمند، می تواند هوای محیطی با متراژ 15 الی 25 متر را به خوبی تنظیم کند. این کولر گازی جنرال شکار با بهره گیری از کلاس آب و هوایی T3 برای مناطق گرم و حاره ای طراحی شده است و در گرم ترین شرایط نیز عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد.

مشخصات کولر گازی جنرال شکار اینورتر کنترل آمپر

کمپرسور، قلب تپنده کولر گازی

کمپرسور روتاری که در این کولر گازی های جنرال شکار از آن بهره برده اند، به دلیل ساختار چرخشی و کارکرد روان آن مزایای زیادی نسبت به کمپرسور های پیستونی دارد. از جمله این مزیت های می توان سر و صدای کم تر، مصرف انرژی پایین تر، ابعاد کوچک تر و از همه مهم تر عملکرد قدرتمند تر را نام برد.

کنترل دقیق کولر گازی با برد اینورتر

برد اینورتر با قابلیت کنترل آمپر

برد اینورتر یک قطعه هوشمند است که وظیفه کنترل سرعت موتور با توجه به دمای محیط را بر عهده دارد. در کولر های معمولی کمپرسور یا کاملا خاموش است یا روشن، که این سبب راندمان بیشتر، استهلاک موتور و مصرف انرژی بالا می شود. اما در کولر های اینورتر، اینورتر سرعت موتور را بر اساس دمای محیط تنظیم می کند و این امر سبب کنترل دقیق دما، صرفه جویی در انرژی، افزایش طول عمر کمپرسور و بازدهی بهتر آن می شود.

تضمین سلامت شما با فیلتر های تصفیه هوا و گاز مبرد R410a

کولر گازی 12000 جنرال شکار با بهره گیری از فیلتر گرد و غبار و فیلتر آنتی باکتریال، علاوه بر اینکه به طور موثر محیط را خنک می کند، هوا را نیز کاملا از گرد و غبار و آلاینده های مضر پاکسازی می کند. استفاده از گاز R410a نیز بیش از پیش به کارایی بهتر کولر گازی کمک کرده و از طرفی به سلامت انسان و محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی کند.

رادیاتور طلایی در کولر گازی

رادیاتور بخش مهمی از سیستم خنک کنندگی کولر گازی است، و وظیفه اصلی آن انتقال حرارت از گاز مبرد به هوای بیرون است. پوشش طلایی این رادیات به افزایش مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی و زنگ زدگی کمک می کند و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

سرمایش سریع و موثر

قابلیت توربو یکی از ویژگی های پرطرفدار در کولر گازی ها است، که به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن به دمای مطلوب برسید. این قابلیت به خصوص در روز های تابستانی که نیاز به خنکی سریع دارید بسیار کاربردی است.

جزئیات محصول

مدل

Shkar General 12 INV Control Ampere

مناسب برای فضای

15 الی 30 متر

کلاس آب و هوایی

T3 گرم و حاره ای
موتور سگین

عملکرد

سرد و گرم

اینورتر

کنترل آمپر

فیلتراسیون

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهته

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

A+++

گاز مبرد

R410a

کمپرسور

روتاری تروپیکال

رادیاتور

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی 12000 جنرال شکار اینورتر
5 از 1 رای
کولر گازی 12000 جنرال شکار اینورتر