کولر گازی 12000 جنرال آیس T1
شناسه محصول: 3853

کولر گازی 12000  جنرال آیس T1

کولر گازی 12000 جنرال آیس، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، عملکرد بی نظیر و کارایی بالا را ارائه می دهد. این کولر گازی با طراحی زیبا و جمع و جور، به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. قابلیت های متنوع مانند سیستم سرمایش سریع، فیلتر هوای پیشرفته و مصرف انرژی پایین ازجمله ویژگی های بارز این دستگاه هستند. این کولر گازی از کلاس آب و هوایی T1 برخوردار است و مناسب برای مناطق معتدل و کوهستانی است.

مشخصات کولر گازی جنرال آیس T1

همچنین ظرفیت 12000 و پرتاب باد قدرتمند، کولر گازی را قادر می سازد که فضا های کوچک تا متوسط در محدوده 15 الی 35 متر را در حالت های سرمایشی و گرمایشی پوشش دهد. ساخت و مونتاژ کولر گازی جنرال آیس در چین انجام می گیرد و این محصول در سال 2024 روانه بازار شد.

کارایی بالای کولر گازی با موتور روتاری و گاز R410a

جنرال آیس 2024

ترکیب موتور روتاری و گاز R410a، یک سیستم سرمایشی و گرمایشی کارآمد، کم صدا و دوست دار محیط زیست را ایجاد می کند و می تواند دمای محیط شما را در کمترین زمان به حد مطلوب برساند. موتور روتاری به دلیل طراحی خاصی که دارد در هنگام کار لرزش و صدای پایین، مصرف انرژی کم و راندمان بالایی دارد. گاز R410a نیز ظرفیت حرارتی بالایی داشته و به سرعت دمای محیط را به سطح دلخواه شما می رساند.

رادیاتور مسی در کولر گازی جنرال آیس

رادیات گلدفین

کولر گازی 12000 جنرال آیس، از رادیات مسی با روکش طلایی کار گرفته است. مس به عنوان یکی از بهترین رسانا های حرارتی شناخته می شود، به همین دلیل از آن در رادیاتور کولر گازی بهره برده اند تا به سرعت دمای گاز مبرد را به هوای محیط انتقال دهد. علاوه بر این روکش طلایی یا به اصطلاح گلدفین، مقاوم در برابر خودگی و زنگ زدگی است و به این صورت طول عمر رادیاتور ار افزایش می دهد.

BabyCare قابلیتی مخصوص نوزادان

 

این قابلیت در کولر گازی سبب می شود جریان هوای خیلی ملایم در اتاق پخش شود و میزان صدای بسیار پایینی نیز توسط کولر گازی ایجاد شود. با این وجود شما اتاقی آرام با دمایی مطلوب و لذت بخش را برای خواب فرزندتان خواهید داشت.

تنفس هوای پاک با فیلتر های تصفیه هوا

فیلتراسیون قوی جنرال آیس t1

کولر گازی 12000 جنرال آیس مجهز به یکی از پیشرفته ترین فیلتر های تصفیه هوا است. این فیلتر گرد و غبار، آلاینده و آلودگی ها را به خود جذب کرده و باعث ایجاد هوایی تمیز و پاکیزه در اطراف شما می شود. مزیت بارز این فیلتر ها قابل شستشو بودن آن هاست و شما می توانید هر چند وقت یکبار آن ها را کاملا تمیز کنید و در جای خود بگذارید.

شروع مجدد خودکار + تایمر 24 ساعته

شروع تایمر و حالت خواب اسمارت

با استفاده از قابلیت تایمر 24 ساعته شما می توانید زمان دقیق خاموش و روشن شدن کولر گازی را در طول شبانه روز برنامه ریزی کنید. قابلیت شروع مجدد خودکار نیز باعث می شود که به هر دلیلی برق قطع شود و مجدد وصل شود، کولر گازی به طور خودکار با همان تنظیماتی که از قبل داشته، شروع به کار کند.

جزئیات محصول

مدل

General Ice 12000 T1

مناسب برای فضای

15 الی 25 متر

کلاس آب و هوایی

T1 گرم و شرجی

عملکرد

سرد و گرم

اینورتر

فیلتراسیون

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهته

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

B

گاز مبرد

R410a

کمپرسور

روتاری

رادیاتور

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی 12000 جنرال آیس T1
1 از 1 رای
کولر گازی 12000 جنرال آیس T1