کولر گازی میدیا اکستریم 36000
شناسه محصول: 3887

کولر گازی 36 هزار میدیا بدون اینورتر

کولر گازی میدیا اکستریم ۳۶۰۰۰، با توجه به ظرفیت بالا، کیفیت ساخت، قیمت مناسب و ویژگی های متنوع، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای فضا های بزرگ به حساب می آید. این کولر گازی دارای کلاس آب و هوایی T3، رادیات طلایی و موتور روتاری بوده و کیفیت بی نظیری را در مناطق گرمسیری و حاره ای ارائه می دهد. علاوه بر این از تکنولوژی های روز دنیا مانند  Fast Cooling، فیلتر های تصفیه هوا و امکان اتصال به دیوار را دارد.

مشخصات کولر گازی میدیا اکستریم بدون اینورتر

دیگر مدل های این برند محبوب و معتبر در بخش: کولر گازی میدیا

موتور روتاری در کولر گازی میدیا اکستریم

موتور و اجزای بیرونی

موتور یا کمپرسور روتاری، یکی از مهم ترین اجزای کولر گازی است که نقش اصلی را در فرایند سرمایش و گرمایش آن ایفا می کند. این نوع کمپرسور به جای حرکت رفت و برگشتی، گاز مبرد را با حرکت چرخشی متراکم می کنند. این امر مزیت های زیادی مانند سطح صدای کمتر، مصرف انرژی پایین تر و بازدهی بهتر را دارد.

کارایی بیشتر و دوام بالاتر با رادیات طلایی

رادیات طلایی گلدفین

در این کولر گازی میدیا از رادیات طلایی یا به عبارتی دیگر رادیات مسی بهره برده اند. در رادیات های طلایی پره ها لوله ها از مس ساخته شده اند که با رسانایی و هدایت حرارت بالایی که دارد فرایند تبرید را به سرعت انجام می دهد. علاوه براین رادیات های مسی در برابر خوردگی، تغییرات دمایی و فشار مقاومت بالایی دارند در نتیجه عملکرد طولانی و پایداری را در کولر گازی خواهند داشت.

تصفیه هوای سریع و دقیق

تصفیه هوا

فیلتر High Density، یکی از فیلتر های مدرن و کاربردی است که در برخی کولر گازی ها از جمله اکستریم میدیا از آن بهره برده اند. این فیلتر دارای طراحی خاصی بوده و آلاینده ها و ذرات ریز موجود در هوا را به طور موثر به خود جذب می کند. علاوه بر این با جذب ذرات آلرژی زا مانند گرده گیاهان و شوره حیوانات، از ایجاد حساسیت و آلرژی در محیط جلوگیری می کند.

پرتاب باد سه بعدی در کولر گازی میدیا اکستریم

پرتاب سه بعدی راحت باد در کولر میدیا

قابلیت بی نظیر پرتاب باد سه بعدی، به کولر گازی این اجازه را می دهد که جریان هوا را به صورت یکنواخت در تمام جهت های بالا، پایین، چپ و راست پخش کند. علاوه بر پرتاب باد سه بعدی، شما می توانید دمای محیط را بر اساس نیاز و سیلقه خود در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید.

قابلیت Fast Cooling یا توربو

قابلیت Fast Cooling

 

قابلیت Fast Cooling برای روزهای گرم بسیار کاربردی است، زیرا با فعال سازی آن، دستگاه با حداکثر توان خود شروع به کار کرده و فن ها با بیشترین سرعت هوا را به داخل محیط هدایت می کنند. در واقع این قابلیت سبب می شود که در کمترین زمان دمای محیط را به میزان دلخواه برسانید.

کنترل از راه دور کولر گازی

قابلیت کنترل از راه دور کولر گازی به شما امکان می دهد که با استفاده از Wi-Fi کولر گازی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید. با این قابلیت شما می توانید از طریق اپلیکیشن گوشی، عملکرد های مختلف کولر گازی مانند میزان دما، سرعت فن و حالت کارکرد را تنظیم کنید.

در نظر داشته باشید که معمولا سایز کولر گازی های میدیا از سایر برند ها بسیار بزرگ تر است و از قدرت بیشتری نیز برخوردار هستند. در نتیجه ممکن است برای فضای شما کولر گازی 30 هزار میدیا مناسب باشد.

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی میدیا اکستریم 36000
1 از 1 رای
کولر گازی میدیا اکستریم 36000