کولر گازی 12000 میدیا اکستریم اینورتر
شناسه محصول: 3920

کولر گازی میدیا اینورتر کنترل آمپر ظرفیت 12 هزار

کولر گازی 12000 میدیا اکستریم اینورتر با عملکرد بی صدا، مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا یک گام فراتر از کولر گازی های معمولی است. این مدل از موتور روتاری تروپیکال، رادیات طلایی و فناوری اینورتر کنترل آمپر برای عملکرد بهینه و رضایت بخش بهره برده است. علاوه بر این طراحی زیبا و مدرن در کنار استحکام و دوام بالا، کولر گازی را برای استفاده در مناطق گرم و حاره ای مناسب کرده است.

مشخصات کولر گازی میدیا اکستریم اینورتر

همچنین وجود فناوری های جدید مانند کنترل از راه دور، قابلیت توربو، حالت Follow Me و… استفاده از کولر گازی را آسان تر و لذت بخش تر کرده است. ناگفته نماند کولر گازی های برند میدیا در کشور چین ساخت و مونتاژ می شوند. دیگر مدل های این برند پر قدرت در بخش: “کولر گازی میدیا

عملکرد کمپرسور روتاری MSTAG و گاز مصرفی R410a

موتور روتاری سنگین وزن میدیا

میدیا در این کولر گازی خود از کمپرسور بی همتای MSTAG بهره گرفته است. این کمپرسور به دلیل طراحی خاص خود، لرزش و صدای بسیاری کمی را تولید می کند این در حالی است که با کمترین میزان انرژی بهترین بازدهی را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این استفاده از گاز R410a به عنوان مبرد این کولر گازی، به بهبود راندمان آن کمک بسزایی کرده است. ترکیب کمپرسور MSTAG با گاز مبرد R410a در کولر گازی میدیا اکستریم، عملکرد بسیار خوبی را در مناطق گرم و حاره ای به دنبال دارد.

مزایای استفاده از رادیاتور مسی و پوشش طلایی آن

رادیات گلدن فین مسی

رادیاتور طلایی و پوشش طلایی آن دو عنصر مهم در عملکرد و کارایی این دستگاه هستند. فلز مس که در رادیات این کولر گازی به کار رفته، رسانایی حرارتی بسیار بالایی دارد، و به سرعت گرما را از داخل کولر گازی به بیرون انتقال می دهد. پوشش طلایی نیز با ایجاد سطحی صاف و سیقلی بر روی پره ها و قطعات رادیات، آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم ساخته و حتی از رشد و تکثیر میکروب ها در داخل کولر گازی نیز جلوگیری می کند.

بهره وری انرژی بالا با قابلیت اینورتر

کاهش 60 درصدی مصرف انرژی

کولر گازی 12000 میدیا اکستریم اینورتر، به فناوری اینورتر مجهز شده که سبب می شود عملکرد کولر گازی بهبود یابد، مصرف انرژی به میزان 60 درصد کاهش پیدا کند و به کارکرد بی صدای کولر گازی نیز کمک بسزایی می کند. اینورتر در واقع به کولر گازی شما اجازه می دهد با سرعت های متغیر برای مطلوب سازی هوای محیط شما کار کند.

قابلیت کنترل از راه دور ( Wi-Fi Control )

اتصال به وای فای و اینترنت

شما با استفاده از Wi-Fi و یک اپلیکیشن مخصوص می توانید بین کولر گازی و گوشی هوشمند خود یک پل ارتباطی ایجاد کنید. به این منظور که با استفاده از گوشی همراه خود می توانید از راه دور و فقط با یک لمس ساده عملکرد و کارایی کولر گازی را بررسی و تغییر دهید. این فناوری به شما امکان می دهد که زمان روشن و خاموش شدن، تنظیم دما، انتخاب حالت های مختلف، کنترل سرعت فن و بسیار از عملکرد های کولر گازی را در دست داشته باشید.

سرمایش آنی برای روز های گرم

خوابی آرام با تنظیم پرتاب باد

میدیا در این کولر گازی 12 هزار خود از فناوری Flash Cooling بهره گرفته است. این فناوری مخصوص روزهای گرم و لحظه هایی که نیاز به سرمایش سریع دارید، طراحی شده است. به این صورت که با فعال سازی آن، کولر گازی با بالاترین سرعت فن و کمپرسور شروع به کار می کند، این باعث می شود که هوای خنک با سرعت بیشتری به محیط دمیده و دما به سرعت کاهش یابد.

جزئیات محصول

مدل

Midea Xtreme Save 12000 Inverter

مناسب برای فضای

15 الی 40 متر

کلاس آب و هوایی

T3 موتور سنگین

عملکرد

سرد . گرم

اینورتر

کنترل آمپر

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهته

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

A++

گاز مبرد

R410a

کمپرسور

روتاری تروپیکال

رادیاتور

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی 12000 میدیا اکستریم اینورتر
1 از 1 رای
کولر گازی 12000 میدیا اکستریم اینورتر