کولر گازی 18000 میدیا اکستریم اینورتر
شناسه محصول: 3945

کولر گازی میدیا اینورتر کنترل آمپر ظرفیت 18 هزار

برند میدیا با سال ها تجربه و تخصص در تولید لوازم خانگی، به عنوان یکی از برند های معتبر و محبوب در سراسر جهان شناخته می شود. محصولات میدیا با بهره گیری از جدید ترین فناوری ها و مواد اولیه با کیفیت، با دوام و کارایی بالا شهرت دارند. کولر گازی 18000 میدیا اکستریم اینورتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و با کیفیت و کارایی بالایی که دارد برای سال های طولانی می تواند همراه شما باشد.

این کولر گازی دارای کلاس آب و هوایی T3 یا همان گرم و حاره ای است و با در نظر گرفتن ظریف 18000 آن می توانید برای فضا هایی با متراژ 35 الی 55 متر از آن استفاده کرد. از جمله مزیت های بارز این کولر گازی می توان رادیات مسی با روکش طلایی، کمپرسور روتاری، فیلتر های تصفیه هوا و برد اینورتر را نام برد.

مشخصات کولر گازی میدیا اکستریم اینورتر

ناگفته نماند این کولر دارای قابلیت های ویژه ی مانند حالت توربو، کنترل از راه دور، حالت خواب، قابلیت Follow Me و… نیز می باشد. دیگر مدل های این برند پر قدرت در بخش: “کولر گازی میدیا

کمپرسور روتاری + رادیات طلایی

موتور روتاری سنگین وزن میدیا

کمپرسور روتاری و رادیات طلایی دو جزء اصلی و مکمل یکدیگر در کولر گازی ها هستند، که به طور هماهنگ برای ایجاد سرمایش یا گرمایش محیط شما کار می کنند. نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که گاز مبرد که دارای دما و فشار پایین است بهداخل کمپرسور مکیده می شود و در آنجا بر اثر فشار و حرکت پره ها به مایعی با دما و فشار بالا تبدیل شده و به سمت کندانسور ( رادیاتور ) هدایت می شود.

 

رادیات گلدن فین مسی

پس وارد شدن مبرد به رادیات طلایی به دلیل رسانا بودن مس به سرعت دما بالای آن به محیط بیرون منتقل شده و مبرد مجدد به حالت گازی و با دمای پایین بر می گردد.

برد اینورتر در کولر گازی چیست؟

کاهش 60 درصدی مصرف انرژی

برد اینورتر در کولر گازی 18000 میدیا اکستریم اینورتر یک قطعه الکترونیکی هوشمند است که با توجه به دمای محیط عملکرد کمپرسور را در حالت های متغییر کنترل می کند. بر خلاف کولر گازی های معمولی که کمپرسور به حالت خاموش و روشن کار می کند، کمپرسور کولر گازی های اینورتر دار در سرعت های متغییر کار می کند.

کولر گازی اینورتر دار کنترل آمپر میدیا

این برد با کاهش تعداد استپ و استار های ناگهانی کمپرسور و تنظیم سرعت کمپرسور در حالت های کم و زیاد موجب می شود که مصرف انرژی کاهش پیدا کند، کمپرسور طول عمر طولانی تری داشته باشد و هوای مطلوب در تمام محیط به صورت یکنواخت انتشار یابد.

کنترل آسان و هوشمندانه کولر گازی از طریق گوشی
اتصال به وای فای و اینترنت

این کولر گازی میدیا اکستریم به قابلیت WiFi Control مجهز شده است. شما با استفاده از این قابلیت می توانید کولر گازی خود را به گوشی هوشمند متصل کرده و به راحتی از طریق آن یا دستیار های صوتی مانند آمازون یا گوگل قابلیت های مختلف آن را تغییر دهید. با این وجود شما دیگر نیازی به ریموت کنترل نخواهید داشت و فقط با چند دستور ساده می توانید میزان دمای کولر گازی، حالت های مختلف کارکرد آن، زمان خاموش و روشن شدن و… را مدیریت و کنترل کنید.

قابلیت Follow Me

این قابلیت پیشرفته در کولر گازی 18000 میدیا اکستریم بسیار کاربردی و مفید است. زیرا با فعال سازی آن کولر گازی با استفاده از سنسور های مخصوص ریموت کنترل محل نشستن شما را تشخیص می دهد و بیشترین جریان هوا را به آن سمت هدایت می کند. هدف از این قابلیت این است که دمای اطراف شما را به دقت کنترل کند و شما همواره بهترین هوا را در اطراف خود احساس کنید.

جزئیات محصول

مدل

Midea Xtreme Save 18000 Inverter

مناسب برای فضای

30 الی 55 متر

کلاس آب و هوایی

T3 موتور سنگین

عملکرد

سرد . گرم

اینورتر

کنترل آمپر

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهته

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

A++

گاز مبرد

R410a

کمپرسور

روتاری تروپیکال

رادیاتور

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی 18000 میدیا اکستریم اینورتر
1 از 1 رای
کولر گازی 18000 میدیا اکستریم اینورتر