کولر گازی 24000 میدیا اکستریم اینورتر
شناسه محصول: 3946

کولر گازی میدیا اینورتر کنترل آمپر ظرفیت 24 هزار

آیا به دنبال کولر گازی هستید گه علاوه بر سرمایش، در فصل های سرد نیز گرمای مطبوعی را برایتان فراهم کند؟ کولر گازی 24000 میدیا اکستریم اینورتر بهترین انتخاب برای شما است. زیرا این کولر گازی دارای کارکرد سرمایشی گرمایشی بوده و با بهره گرفتن از کلاس آب و هوایی T3 عملکردی چشم گیر و بی همتایی را در شرایط آب و هوایی سخت حتی بالای 60 درجه را نیز ارائه می دهد.

استفاده از قابلیت اینورتر، رادیات طلایی، کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a علاوه بر کارایی بالا، مصرف انرژی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

مشخصات کولر گازی میدیا اکستریم اینورتر

قابلیت توربو، حالت خواب، کنترل از راه دور و بسیار از قابلیت های دیگر از جمله فناوری های جدید به کاررفته در این کولر گازی به شمار می آیند. دیگر مدل های این برند پر قدرت در بخش: “کولر گازی میدیا

عملکرد بهینه کولر گازی میدیا اکستریم با کمپرسور روتاری و برد اینورتر

موتور روتاری سنگین وزن میدیا

در این مدل خاص از کولر گازی میدیا اکستریم، کمپرسور روتاری به همراه فناوری اینوتر به کار رفته است. این ترکیب قدرتمند باعث می شود که کولر گازی با کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را داشته و دمای محیط را به طور دقیق و یکنواخت مطلوب سازد. موتور یا کمپرسور روتاری، دارای بازدهی و عملکرد بالا، سطح صدا و لرزش پایین و طول عمر طولانی است.

کاهش 60 درصدی مصرف انرژی

اینورتر نیز یک برد سبز رنگ است که در پنل خارجی کولر گازی قرار می گیرد و با کنترل برق ورودی و سرعت کمپرسور به کارایی بهتر، طول عمر طولانی تر و مصرف انرژی کمتر آن کمک بسزایی می کند.

رادیاتور مسی بهتر است یا آلومینیومی؟

رادیات گلدن فین مسی

در کولر گازی های چند سال اخیر به صورت کلی از فلز مس و آلومینیوم برای ساخت رادیاتور بهره می برند. هردو این رادیات ها معایب و مزیت هایی دارند اما به صورت کلی مدل مسی نسبت به آلومینیومی برتری دارد. از جمله این برتر ها می توان رسانایی بیشتر فلز مس و درنتیجه هدایت حرارتی بالاتر، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و در نتیجه طول عمر بیشتر و ضد باکتری بودن آن را نام برد. ناگفته نماند رادیات های طلایی قیمت بالاتری نیز نسبت به مدل آلومینیومی دارند.

سرمایش سریع با قابلیت Turbo Cooling

کولر گازی اینورتر دار کنترل آمپر میدیا

کولر گازی 24000 میدیا اکستریم اینورتر، از جدید ترین تکنولوژی سرمایش سریع بهره گرفته است، این قابلیت کولر گازی را قادر می سازد که فقط در 6 ثانیه دمای محیط را کاملا خنک و مطلوب کند. این قابلیت از حداکثر توان موتور و فن کولر گازی به مدت 30 دقیقه بهره می برد.

قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از Wi-Fi

اتصال به وای فای و اینترنت

با استفاده زا قابلیت WiFi Control شما می توانید کولر گازی خود را از طریق اپلیکیشن MideaAIR به گوشی هوشمند خود متصل کنید. با استفاده از قابلیت ذکر شده می توانید از طریق گوشی، میزان دما، جهت پرتاب باد، حالت های کارکرد کولر گازی و دیگر قابلیت های آن را تنظیم کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در هر زمان و هر مکانی، خانه خود را در دمای دلخواهتان نگه دارید.

جادوی هوای پاک با یونایزر قدرتمند

فیلتراسیون فوق العاده قوی

قابلیت یونایزر، یک ویژگی بسیار کاربردی برای کولر گازی است که به شما کمک می کند که هوای خانه خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید. این قابلیت با آزاد سازی یون های منفی در محیط، ذرات معلق موجود در هوا مانند باکتری ها، ویروس ها، گرد و غبار و آلرژن ها را به خود جذب کرده و محیطی سالم و بدون آلودگی را ایجاد می کند.

جزئیات محصول

مدل

Midea Xtreme Save 24000 Inverter

مناسب برای فضای

50 الی 90 متر

کلاس آب و هوایی

T3 موتور سنگین

عملکرد

سرد . گرم

اینورتر

کنترل آمپر

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهته

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

A++

گاز مبرد

R410a

کمپرسور

روتاری تروپیکال

رادیاتور

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی 24000 میدیا اکستریم اینورتر
1 از 1 رای
کولر گازی 24000 میدیا اکستریم اینورتر