کولر گازی زانتی 12000
شناسه محصول: 3949

کولر گازی 12 هزار زانتی T1

کولر گازی زانتی 12000 با علمکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی به صورت قدرتمند، انتخابی ایده ال برای خنک سازی و گرمایش فضا های کوچک تا متوسط است. این کولر گازی از کمپرسور روتاری، رادیات طلایی، پرتاب باد چهار جهته فیلتر های تصفیه هوا و بسیار از امکانات دیگر برای عملکرد بهینه بهره برده است.

مشخصات کولر گازی زانتی T1

کلاس آب و هوایی T1 و ظرفیت 12000 کولر گازی را قادر می سازد که در مناطق معتدل فضا های کوچک تا متوسط با متراژ 15 الی 30 متر را در بهترین حالت ممکن پوشش دهد. همه مدل های این برند ایتالیایی در بخش “کولر گازی زانتی“.

کمپرسور روتاری GMCC

کمپرسور روتاری سرد و گرم

کمپرسور روتاری GMCC درست مانند قلب کولر گازی عمل می کند. این کمپرسور توسط شرکت توشیبا، یکی از غول های تکنولوژی ژاپن تولید شده و با قدرت بالای خود بازدهی فوق العاده ای دارد. با وجود این کمپرسور کولر گازی می تواند که خانه شما را با بهترین عملکرد و در کمترین زمان به دمای مطلوب رسانده و فضایی دلنشین را ایجاد کند. همچنین این کمپرسور در حین فعالیت صدای آزار دهنده تولید نمی کند، و علاوه بر این مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارد.

دوام و طول عمر بالا با رادیات طلایی

رادیاتور مسی یا طلایی، یک فناوری پیشرفته در سیستم های تهویه مطبوع است که به دلیل کارایی بالا و دوام طولانی مدتش، توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرده است. مس یکی از بهترین رساناهای حرارتی است و دما را به سرعت جذب و دفع می کند و این امر سبب بازدهی بهتر در کولر گازی می شود.

رادیاتور مسی

علاوه بر این روکش ضد خوردگی به کار رفته در این رادیاتور، از آن ها در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران، گرد و غبار و… محافظت می کند. در نتیجه رادیات مسی عمر طولانی و مفید خواهد داشت و نیاز به تعمیر و تعویض زود هنگام ندارد.

فیلتر های دو گانه: سپری دولایه در برابر آلودگی ها

فیلتراسیون قوی

فیلتر های دو گانه یک سیستم دفاعی قدرتمند برای تمیزی هوای خانه شما هستند. لایه اول این فیلتر ها ذرات بزرگ گرد و غبار، مو و پرز حیوانات خانگی را به دام انداخته و از پخش آن ها در محیط و ورود آن به داخل کولر جلوگیری می کند. لایه دوم ذرات ریز و دیگر آلاینده ها را به خود جذب می کند و مانع ورود آلودگی ها و عوامل آلرژی زا به محیط می شود.

Self Clean یا تمیز کننده خودکار

قابلیت self clean

قابلیت  تمیزکنندگی خودکار، ویژگی جدید و کاربردی در کولر گازی 12000 زانتی است که به صورت خودکار به پاکسازی و ضد عفونی کردن پنل داخلی کولر می پردازد. این قابلیت با حذف رطوبت اضافه موجود در پنل از رشد باکتری ها و قارچ ها و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

خوابی راحت و آرام با فناوری Sleep

پرتاب باد ملایم

فعال کردن حالت خواب در کولر گازی سبب می شود که دمای کولر گازی به تدریج افزایش یابد و به این صورت از ایجاد حس سرما در طول شب جلوگیری می کند. همچنین در این حالت کولر گازی به آرامی کار کرده و صدای بسیار کمی را تولید می کند تا محیطی آرام و بی صدا را برای خواب شما مهیا سازد.

جزئیات محصول

مدل

Zaneti 12000 T1

مناسب برای فضای

15 الی 30 متر

کلاس آب و هوایی

T1 معتدله و شرجی

عملکرد

سرد و گرم

اینورتر

کنترل از راه دور

فیلتراسیون

حالت توربو

حالت خواب

تایمر

پرتاب باد چهار جهت

صفحه نمایش روی پنل

گرید مصرف انرژی

B

کمپرسور

روتاری

رادیات

مسی

اطلاعات محصول

به روز شده در
  • تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خنک کالا، دارای ضمانت نامه اصالت هستند.
  • تمامی محصولات خنک کالا با شرایط پرداخت درب منزل ارائه می شوند.
  • تحویل به شرط کارشناسی در خنک کالا امکان پذیر است.
  • جهت دریفات مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • کارت گارانتی در فروشگاه خنک کالا بدون هیچگونه هزینه اضافی است.
  • امکان ارسال از بانه و تهران بسته به محل زندگی شما وجود دارد.
  • خرید لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.

روشهای پشتیبانی

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات و یا کاربری آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی در پشت کارت گارانتی خود می توانید شماره های متعددی از شرکت گارانتی مشاهده کنید.
قیمت محصول
تماس بگیرید
کولر گازی زانتی 12000
1 از 1 رای
کولر گازی زانتی 12000